مقاله درباره تحليل هاي علمي توليد گندم
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 1924
    بازدید دیروز : 6346
    بازدید هفته : 10542
    بازدید ماه : 12633
    بازدید کل : 445888
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

مقاله درباره تحليل هاي علمي توليد گندم



مقاله درباره تحليل هاي علمي توليد گندم در ايران و جهان

چکیده: تا کنون کتابها، مقالات ، طرح های تحقیقاتی و سایر منابع علمی در باب تولید گندم در ایران و مزیت نسبی تولید این محصول در ایران همچنین، در مورد اینکه آیا مساله خود کفایی در تولید گندم در ایران اساسا لزومی دارد یا نه ، بحث های فراوانی کرده اند و هر یک فراخور نوع کار نتایجی نیز گرفته اند. برخی نتیجه گرفته اند که ما باید در تولید گندم خود کفا شویم برخی نیز نتیجه گرفته اند که اساسا نیازی به مطرح شدن بحث خود کفایی نیست و ایران در تولید گندم مزیت نسبی ندارد! اگرچه هر یک از کارهای انجام شده در این زمینه قابل احترام هستند اما به نظر می رسد علت تفاوت در نتیجه گیری منابع علمی فوق الذکر این باشد که فرضیات و حیطه کاری که برای هر تحقیق در نظر گرفته شده است متفاوت بوده است. برخی از دیدگاه اقتصاد خرد به قضیه نگاه کرده اند ، برخی از دیدگاه اقتصاد کلان به قضیه نگاه کرده اند. برخی از دیدگاه اقتصاد جهانی و آزادسازی تجارت مساله را مورد بررسی قرار داده اند و برخی دیگر از دیدگاه سیاسی به قضیه نگاه کرده اند و برخی نیز از دیدگاه های فرهنگی و حتی مذهبی. اقتصاد خرد دستور به توقف تولید گندم می دهد اما اقتصاد کلان دستور به تداوم تولید می دهد. آزادسازی تجاری دستور به توقف تولید و اقتصاد سیاسی دستور به ادامه تولید. اهل سیاست خواستار تولید هستند اما برخی از اقتصاددانان مخالف و برخی دیگر موافق هستند. در این بین بنا به قدرت اجرایی داشتن هر یک از افکار فوق مساله خود کفایی گندم کم رنگ یا پر رنگ شده است اما به هر حال در نهایت تفکر غالب همان ادامه تولید و رسیدن به خودکفایی بوده است تا اینکه بالاخره پس از ۴۰ سال ما به آ؛نچه می خواستیم رسیدیم و در سال زراعی ۱۳۸۳-۱۳۸۲ موفق به خودکفایی در تولید گندم شدیم. اما از آنجایی که مساله تولید گندم فراتر از بحث خود کفایی است و ایران سالیان سال باید بر اساس آن، تصمیم به تولید یا عدم تولید بگیرد، نیاز است که مساله تولید گندم در ایران با نگرشی همه جانبه ( اقتصادی ، سیاسی، فرهنگی ، اجتماعی ، مذهبی و ..) بررسی شود تا در نهایت بتوانیم به نتایجی جامع ، خالی از ایراد و قانع کننده در این مورد برسیم و بر اساس آن تصمیمی درست اتخاذ نماییم.

مقاله ای کاملا مناسب جهت ارائه دانشجویی

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش
تعداد صفحات: 45

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: مقاله، تجارت و اقتصاد، کشاورزی، مدیریت، عمومی، ،
:: برچسب‌ها: مقاله درباره تحليل هاي علمي توليد گندم در ايران و جهان, دانلود مقاله کشاورزی, بررسی تولید گندم در ایران, تحلیل علمی تولید گندم, تحلیل علمی تولید گندم در جهان,
تاريخ : سه شنبه 3 ارديبهشت 1392 | |

بررسی اثر تبليغات تجاری در رشد فروش بیمه های زندگی



موضوع تحقیق: بررسی اثر تبليغات تجاری در رشد فروش بیمه های زندگی (رشته های مديريت بازرگاني-مديريت دولتي-مديريت بيمه)

پروژه كامل و بي عيب براي درس پروژه پاياني رشته هاي مديريت بازرگاني و دولتي و مديريت بيمه است. داراي فهرست مطالب دقيق و پرسشنامه ميباشد.و در پنج فصل اماده است و فصل چهارم نيز دقيق كار شده است.

چکیده: خطر یا ریسک به عنوان یک پدیده زیانبار از ابتدای خلقت انسان همواره و همیشه با او بوده است به طوری که انسان را به تفکر و تعمق برای پیدا کردن راه حلهای مناسب برای پیشگیری از این خطرها و یا در صورت واقع شدن این خطرات کاهش دامنه خسارت ناشی از آنها وادار نموده است البته تمام راه حلهایی را که آن زمان بشر پیدا کرده بوداز طریق آزمایش و خطا بود ولی از همان ابتدا انسان نیاز به تامین را در خود ارضاء می نمود که نمونه های آن بسیار زیاد است.مثلآ برای محافظت خود از سرما از پوست حیوانات شکار شده استفاده می نمود و نسل به نسل این یا فته ها را تکمیل نموده و انتقال داده است.ولی مقتضیات زمانی بشر امروز با آن زمان تفاوت دارد .پیشرفت جوامع به خودی خود خطراتی را به همراه می آورد که انسان را ناچار به محافظت از خود در مقابل آنها می نماید.

فهرست:

  • فصل اول(کلیات)
  • مقدمه
  • بیان اصلی تحقیق
  • تبیین موضوع و مسأله
  • اهداف تحقیق
  • فرضیه ها
  • متغیرهای تحقیق
  • نوع تحقیق
  • روش تحقیق
  • قلمرو تحقیق
  • روش جمع آوری اطلاعات
  • روش تجزیه و تحلیل
  • ضرورت انجام تحقیق
  • تعریف واژه های تحقیق
  • فصل دوم (مبانی نظری تحقیق)
  • گفتار اول
  • گفتار دوم
  • تاریخچه وسوابق مسأله تحقیق
  • اصول حاکم بر بیمه های بازرگانی
  • تقسیم بندی انواع بیمه
  • گفتار سوم
  • تبلیغات و اگهی ها
  • تبلیغات بازرگانی
  • اهداف تبلیغات بازرگانی
  • اصول تبلیغات
  • شرایط اثر بخشی تبلیغات
  • اثرات اجتماعی و اقتصادی تبلیغات
  • مراحل بوجود آوردن ارتباطات مؤثر
  • مزایای تبلیغات
  • بازاریابی بیمه های زندگی
  • عوامل تشکیل دهنده بازار
  • بازارآگاه
  • بازار ناآگاه
  • قابلیت جذب بازار
  • اهداف بازاریابی
  • تحقیق و بررسی در بازار بیمه زندگی
  • بررسی و اندازه گیری اولویت مصرف کنندگان
  • گفتار چهارم
  • خسارت
  • تحولات بیمه های زندگی در سال
  • بیمه های زندگی در سال
  • حق بیمه
  • خسارت پرداختی
  • بیمه های زندگی در سال
  • بیمه های زندگی در سال
  • * فرم پیشنهاد
  • فصل سوم
  • (روش جمع آوری اطلاعات)
  • مقدمه
  • روش جمع آوری و مطالعه وبررسی اطلاعات
  • روش بررسی میدانی
  • فصل چهارم
  • تجزیه و تحلیل داده ها
  • مقدمه
  • اعتبار و پایایی
  • آمار توصیفی
  • فصل پنجم
  • (خلاصه تحقیق , نتیجه گیری ,یشنهادات)
  • گفتار اول خلاصه تحقیق
  • نتیجه گیری
  • پیشنهادات
  • منابع و مأخذ
  • پیوست شماره یک
  • پیوست شماره دو
  • پیوست شماره سه

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش
تعداد صفحات: 89

 

 

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: مقاله، تجارت و اقتصاد، مدیریت، عمومی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله, مقاله بررسی اثر تبليغات تجاری در رشد فروش بیمه های زندگی, مقاله تاثیر تبلیغات تجاری در فروش, اثر تبلیغات در فروش بیمه عمر و زندگی,
تاريخ : سه شنبه 3 ارديبهشت 1392 | |

بررسی اقتصادی بازار نخ و پیله ابریشم ایران



چکیده: در حال حاضر بخش کشاورزی و تولید پیله در برخی کشورها نظیر کره و ژاپن افت کرده و فرآیند تولید تخم نوغان و پیله تر تا حدودی به کشورهای دیگر انتقال یافته است. امروزه چین، هند، ازبکستان، برزیل، ویتنام، تایلند و چند کشور دیگر به عنوان تولید کنندگان عمده تخم نوغان و پیله مطرح می باشند در کشورهایی که نیروی کار فراوان و ارزان تری دارند، این صنعت از پتانسیل بهتری برخوردار است. همچنین کشورهای که دارای صنایع تبدیل ابریشم قوی تری هستند، از جایگاه بهتری در این صنعت برخوردارند. در برخی کشورها تغییر کاربری در صنعت پیله و ابریشم ایجاد شده و تولید و مصرف محصولات جانبی در این کشورها به سرعت در حال توسعه است.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش
تعداد صفحات: 17

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: مقاله، تجارت و اقتصاد، کشاورزی، مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله, بررسی اقتصادی بازار نخ و پیله ابریشم ایران, مقاله بررسی اقتصادی بازار نخ و پیله ابریشم ایران, مقاله بازار نخ ابریشم در ایران,
تاريخ : یک شنبه 1 ارديبهشت 1392 | |

بانک پروژه و پایان نامه دانشجویی



 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: برق و الکترونیک، آزمون استخدامی، آموزشی، کنکور، علوم پایه، مخابرات، گزارش کارآموزی، مقاله، جزوه، تجارت و اقتصاد، کتاب، طرح توجیهی، پروژه، نمونه سوال، آمار و احتمالات، کامپیوتر، صنایع غذایی، کشاورزی، دامپروری، هنر، فناوری اطلاعات، صنعت، مدیریت، حسابداري، نقشه برداری، اینترنت، نرم افزار، مکانیک، عمران، معماری، پایان نامه، گردشگری و توریست، روانشناسی و علوم تربیتی، حمل و نقل ، محیط زیست، جامعه شناسی، مذهبی، انرژی، رسانه، عمومی، پزشکی و سلامت، گزارش کار آزمایشگاه، هندبوک، حل المسائل، حقوق، ،
:: برچسب‌ها: بانک پروژه و پایان نامه, دانلود پروژه, خرید پایان نامه, خرید پروژه, خرید مقاله, خرید طرح توجیهی, بانک پایان نامه, بانک پروژه, بانک مقاله, بانک طرح توجیهی, خرید اینترنتی مقاله, خرید اینترنتی پایان نامه, خرید اینترنتی پروژه, خرید اینترنتی طرح توجیهی,
تاريخ : یک شنبه 25 فروردين 1398 | |

پایان نامه ارزیابی سطح تعالی شرکت مخابرات



پایان نامه ارزیابی سطح تعالی شرکت مخابرات

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت صنعتی گرایش: تولید و عملیات عنوان: پایان نامه ارزیابی سطح تعالی شرکت مخابرات استان اردبیل با استفاده از مدل تعالی سازمان EFQM

چکیده: امروزه بنگاههاي اقتصادي كشور در فرايند جهاني شدن و پيوستن به منظومه تجارت جهاني با چالشهاي بيشماري مواجه هستند.سازمانهايي مي توانند به بقاي خود ادامه دهند كه نسبت به خواسته ها وانتظارات مشتريان و ذينفعان پاسخگو باشند، همچنين به سود آوري و ثروت آفريني بعنوان شاخصهاي كليدي و برتر سازماني توجه كنند.در این پژوهش تحت عنوان ارزیابی سطح تعالی شرکت مخابرات استان اردبیل با استفاده از مدل تعالی سازمان EFQM سعی شده است با بررسی و مطالعه ی روش های شناخته شده موجود از بین روش های ارزیابی سطح تعالی، یک روش مناسب انتخاب و ضمن تطبیق با سازمان قلمرو پژوهش در حوزه کیفیت نسبت به ارزیابی سطح واقعی شرکت مخابرات استان اردبیل اقدام گردد. این پژوهش با تصویری دو بعدی یعنی سطح تعالی بر مبنای کیفیت تلاش نموده، چگونگی موقعیت شرکت مخابرات اردبیل و جایگاه واقعی آن را به نمایش بگذارد. جهت نیل به هدف از مدل ارزيابي سطح تعالي سازمانEFQM سود جسته و پس از جمع آوری اطلاعات لازم و استفاده از روش های آماری مناسب و تجزیه و تحلیل داده ها مشخص شده است اندازه تعالی رهبری، اندازه تعالی خط و مشی و استراتژی، اندازه تعالی کارکنان، اندازه تمامی شرکاء و منابع، اندازه تعالی فرآیندها، و نتایج مرتبط با مشتریان، کارکنان و جامعه در شرکت مخابرات استان اردبیل کمتر از متوسط بوده و نیازمند بهبود و تعالی در ساختار سازمانی و مدیریتی می باشد. نیز میزان سرآمدی شرکت مخابرات استان اردبیل از نظر رعایت شاخص های EFQM کمتر از حد متوسط است.

فهرست:

  • فصل اول – کلیات
  • مقدمه
  • بیان مسئله پژوهش
  • بیان ضرورت و اهمیت موضوع
  • اهداف پژوهش
  • سوالات تحقیق
  • فرضیه های تحقیق
  • قلمرو موضوعی تحقیق
  • تعاریف مفهومی متغر ها
  • تعاریف عملیاتی متغیرها
  • محدودیتهای تحقیق
  • ساختار پایان نامه
  • فصل دوم – مبانی نظری و پیشینه پژوهش
  • بخش اول – مبانی نظری
  • مقدمه
  • ابعاد کیفیت
  • اصول سیستم مدیریت کیفیت
  • گامهای پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت
  • رابطه بین گامهای اجرائی سیستم مدیریت کیفیت و اصول مدیریت کیفیت
  • جایگاه فنون مهندسی کیفیت در استقرار سیستم مدیریت کیفیت
  • سازمان متعالی
  • مدل تعالی EFQM
  • بخش دوم – معرفی پیشینه و سازمان قلمرو تحقیق
  • مقدمه
  • دامنه کاربرد
  • توزیع نظامنامه
  • استانداردهای مرجع
  • تعاریف
  • سیستم مدیریت کیفیت
  • مسئولیت و مدیریت
  • مدیریت منابع
  • تحقق محصول
  • اندازه گیری و تجزیه و تحلیل بهبود
  • فرآیندهای مدیریتی
  • فرآیندهای اصلی
  • پیشینه تحقیق
  • جمع بندی فصل دوم
  • فصل سوم: روش اجرای تحقیق
  • روش تحقیق
  • جامعه آماری پژوهش
  • ویژگی جمعیت شناختی
  • روش نمونه گیری
  • حجم نمونه
  • ابزارهای جمع آوری داده ها و اطلاعات
  • روائی (اعتبار) و پایائی (قابلیت اعتماد) ابزارهای اندازه گیری
  • مقیاس اندازه گیری متغیرها
  • روش آماری تحقیق
  • روش تجزیه و تحلیل داده ها
  • فصل چهارم:جمع آوری داده ها، تجزیه و تحلیل آنها
  • بخش اول – آمار توصیفی
  • بخش دوم – آمارهای استنباطی
  • فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها
  • نتایج حاصل از تحقیق
  • پیشنهادها
  • فهرست منابع
  • پیوست ها
  • جداول
  • چکیده انگلیسی

...

فرمت فایل: DOCX (ورد 2007) قابل ویرایش
تعداد صفحات: 203

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: مدیریت، پایان نامه، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه, دانلود پایان نامه ارزیابی سطح تعالی شرکت مخابرات استان اردبیل, پایان نامه, پایان نامه رشته مدیریت صنعتی, پایان نامه کارشناسی ارشد, پایان نامه گرایش تولید و عملیات,
تاريخ : شنبه 10 فروردين 1392 | |

دانلود پایان نامه تولید پراکنده DG



دانلود پایان نامه تولید پراکنده DG

چکیده مقاله: پيشرفت صنعتي و در نتيجه بالا رفتن استاندارد زندگي بشر با توسعة منابع انرژي و استفاده از آنها امكان‌پذير مي‌گردد. با افزايش مصرف انرژي، منابع انرژي نيز از لحاظ تنوع و ميزان توليد افزايش يافته است. از ميان انواع انرژي‌هاي مورد استفاده، انرژي الكتريكي به لحاظ اينكه باعث آلودگي محيط زيست نمي‌شود، در زمان نياز قابل توليد است، به آساني به صورت‌هاي ديگر انرژي قابل تبديل بوده و همچنين قابل انتقال و كنترل مي‌باشد بيش از انواع ديگر انرژي‌ها مورد توجه بشر قرار گرفته است. امروزه سيستم‌هاي انرژي الكتريكي نقش اساسي را در تبديل و انتقال انرژي در زندگي انسان بازي مي‌كنند. در ديد كلي يك سيستم قدرت الكتريكي شامل سه قسمت اصلي است: نيروگاه‌هاي توليد قدرت، خطوط انتقال و سيستم‌هاي توزيع انرژي. به اين ترتيب قدرت‌هاي توليد شده در نيروگاه‌ها از طريق خطوط انتقال به محل‌هاي مصرف مي‌رسند.

فهرست:

  • مقدمه
  • فصل اول
  • توليد پراكنده و مزاياي استفاده از آن
  • مقدمه
  • توليد پراكنده (DG)
  • توليد
  • مسائل نظارتي و تكنولوژي
  • مزاياي استفاده از توليد پراكنده
  • توليد برق اضطراري
  • كيفيت توان و قابليت اطمينان
  • توليد برق و گرما به صورت همزمان
  • پيك سائي
  • فن‌آوري‌هاي توليد پراكنده از منابع تجديدپذير
  • توربين‌هاي بادي
  • فتوولتائيك (PV)
  • پيل سوختي (Fuel Cell)
  • ارزيابي اقتصادي فن‌آوري‌هاي توليد پراكنده
  • ضرورت‌هاي رويكرد ايران
  • نتيجه‌گيري
  • فصل دوم
  • بهبود ساختار شبكه برق با استفاده از قابليت‌هاي توليد پراكنده و امكان‌سنجي نصب اين منابع در ايران
  • مقدمه
  • تعريف منابع توليد پراكنده در كشورهاي مختلف جهان
  • موانع و مشكلات توسعة منابع توليد پراكنده در دنيا
  • راهكارهايي جهت كاهش موانع
  • منابع توليد پراكنده در ايران
  • دلايل رويكرد به منابع توليد پراكنده در ايران
  • پتانسيل منابع توليد پراكنده در ايران
  • نتيجه‌گيري
  • فصل سوم
  • انتخاب بهينه نيروگاه‌هاي توليد پراكنده در مناطق مختلف جغرافيايي ايران
  • مقدمه
  • تقسيم‌بندي اقليمي ايران و انتخاب ده شهر نمونه
  • هزينه (در بخش توزيع)
  • دسترسي تجاري
  • هزينه اوليه و نصب (C&I)
  • ضريب كاركرد
  • محاسبه مقدار قدرت الكتريكي توليدي توسط پنل‌هاي خورشيدي و ضريب كاركرد
  • محاسبة ضريب كاركرد در توربين بادي
  • هزينه‌هاي بهره‌برداري، تعمير، نگهداري (O&M)
  • هزينه سوخت (F)
  • هزينة برق و بيان تابع هدف
  • نتايج حاصل از نرم‌افزار پروژه
  • مدلسازي سيستم‌هاي توليد پراكنده با استفاده از نرم‌افزار HOMER براي شهر تهران
  • نتيجه‌گيري
  • فصل چهارم
  • امكان‌سنجي اقتصادي احداث واحدهاي توليد پراكنده در پست فوق توزيع
  • مقدمه
  • مدل بار پست فوق توزيع
  • مدل‌سازي رياضي سود و هزينه
  • فرايند اقتصادي
  • تعريق در توسعة ظرفيت توليد
  • كاهش هزينة تأمين توان اكتيو
  • كاهش هزينة تأمين توان راكتيو
  • بهبود قابليت اطمينان سيستم
  • هزينه‌ها
  • هزينة احداث واحد توليدي
  • هزينة توليد توان
  • هزينة تعميرات و نگهداري
  • تابع هدف و محدوديت‌ها
  • محدوديت بهره‌برداري از ژنراتور سنكرون
  • محدوديت حداكثر توليد توان اكتيو و راكتيو DG
  • محدوديت حداكثر ظرفيت DG
  • مطالعات عددي
  • آزمايش حالت پايه‌اي سيستم
  • آزمايش بررسي تأثير تغيير در قسمت خريد برق از سيستم انتقال
  • آزمايش بررسي تأثير محدوديت حداكثر ظرفيت DG
  • نتيجه‌گيري
  • فصل پنجم
  • تعيين حداكثر ظرفيت منابع توليد پراكنده براي حفظ هماهنگي فيوز- بازبست در شبكه‌هاي توزيع
  • مقدمه
  • مباني حفاظت شبكه‌هاي توزيع
  • فلسفه حاكم بر هماهنگي حفاظتي در شبكه‌هاي توزيع سنتي
  • هماهنگي فيوز-فيوز
  • هماهنگي بازبست- فيوز
  • هماهنگي رله-رله
  • تأثير حضور DG بر هماهنگي فيوز- بازبست:
  • تعيين حداكثر سايز DG جهت حفظ هماهنگي فيوز-بازبست
  • شبيه‌سازي شبكة توزيع نمونه
  • نتيجه‌‌گيري
  • فهرست علائم
  • منابع و مأخذ

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش
تعداد صفحات: 135

 

 

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: تجارت و اقتصاد، صنعت، مدیریت، پایان نامه، انرژی، ،
:: برچسب‌ها: تولید پراکنده DG, دانلود پایان نامه, دانلود پایان نامه تولید پراکنده DG, مقاله تولید پراکنده DG, پایان نامه, پایان نامه تولید پراکنده,
تاريخ : جمعه 9 فروردين 1392 | |

دانلود پایان نامه سیستم مدیریت محتوا CMS



دانلود پایان نامه سیستم مدیریت محتوا CMS

چکیده مقاله : سیستم مدیریت محتوا ، ترجمه عبارت content management system یا CMS است ، که به معنای سیستم نرم افزاری ای است که به کمک آن محتوا مدیریت می شود و به نرم افزارهایی گفته می شود که نظام قابل مدیریتی را در ثبت , بروزرسانی و بازیابی محتوا فراهم می آورند . این نرم افزارها الزاما وابسته به وب نیستند و برنامه های کاربردی مدیریت محتوای وب سایت های اینترنتی , صرفا یک نمونه از این گونه سیستم های مدیریت محتوا می باشد. لکن در کشور ما ایران ، بعلت گسترش این شاخه از نرم افزارهای سیستم مدیریت محتوا , عبارت cms تتنها به نرم افزارهای مدیریت وب سایت اطلاق می شود. cms یا سیستم مدیریت محتوا چرخه زندگی صفحات وب سایت اینترنتی را از لحظه ایجاد تا زمان انقراض در بر می‌گیرند و به صاحبان این وب سایت ها , که لزوما آشنای با مباحث تخصصی اینترنت , وب و برنامه نویسی تحت وب نیستند ، اجازه می دهند تا بتوانند سایت های خود را به نحوی حرفه ای مدیریت کنند. سیستم مدیریت محتوا تحولی شگرف در زمینه طراحی و مدیریت وب سایت‌های اینترنتی به‌شمار می‌آید. امروزه توقع بینندگان سایت‌های وب بسیار بالا رفته و دیگر مرور وب سایت‌هایی با صفحات ثابت و راکد هیجانی در آنها ایجاد نمی‌کند. امروز کاربران به ‌‌دنبال سایت‌هایی می‌گردند که بتوانند به نوعی در گوشه‌ای از آن سهمی داشته باشند و ارائه محتوی، مطالب و اطلاعات جدید در هر بار رجوع کاربران به وب سایت ، می‌تواند آنها را پایبند سایت نماید.

فهرست :

 

 

  • بخش اول :cms چیست؟
  • فصل اول :سیستم مدیریت محتوا چیست؟.
  • فصل دوم :چرا شما یک cms لازم دارید؟
  • فصل سوم :یک cms چه امکاناتی دارد؟
  • فصل چهارم :کاربرد cms ها به ترتیب اهمیت محتوا
  • • محتوای متنی (Text content
  • • محتوای چند رسانه ای (Multi Media Content
  • • محتوای فایلی (File base content)
  • • Fronted
  • • Backend
  • فصل پنجم: شیوه های مرسوم در ذخیره سازی اطلاعات
  • • شیوه ذخیره سازی خام اطلاعات
  • • شیوه ذخیره سازی اطلاعات بصورت فایل های تغییر یافته یا کدشده
  • • شیوه ذخیره سازی اطلاعت در بانک اطلاعاتی
  • فصل ششم :مهمترین ویژگی های سیستم مدیریت محتوا
  • فصل هفتم :مزایای استفاده از نرم افزار سیستم مدیریت محتوا نسبت به طراحی سایت اختصاصی
  • فصل هشتم :انواع سیستم های مدیریت محتوا
  • • سیستم مدیریت محتوای سازمانی
  • • سیستم مدیریت محتوای مولفه ای
  • • سیستم مدیریت محتوای وب
  • فصل نهم :انواع سیستم های مدیریت محتوا به لحاظ نرم افزاری
  • • سیستم مدیریت محتوای صفحه محور(page base cms)
  • • سیستم مدیریت محتوای قابلیت محور(future base cms)
  • فصل دهم :آشنایی با خصوصیات سیستم های مدیریت محتوای معتبر
  • • ایجاد محتوا
  • • مدیریت محتوا
  • • انتشار و نمایش
  • • قراردادو دادوستد
  • فصل یازدهم :cms های اطلاعاتی
  • فصل دوازدهم :cms های اطلاعاتی معروف
  • • وردپرس wordpress
  • • سیستم مدیریت محتوای رادیانت cms Radiant
  • • سیلوراستریپ silver stripe
  • • جومولا Joomla
  • • تایپولایت TypoLight
  • • دروپال Drupal
  • • سیستم مدیریت محتوای ساده ساخت Made Simple Cms
  • بخش دوم :wordpress
  • فصل اول :نگاهی گذرا به وردپرس
  • • تاریخچه وردپرس
  • • آمارو ارقام
  • • وردپرس چیست؟
  • فصل دوم :طراحی سایت با وردپرس
  • • زمینه های طراحی و ساخت سایت با وردپرس
  • • امکانات وردپرس
  • فصل سوم: نصب محلی وردپرس
  • • نمایی از محیط نصب
  • • ابزار رایگان نصب وردپرس برروی کامپیوتر های ویندوزی
  • فصل چهارم:نحوه نصب وردپرس برروی سرورمحلی
  • فصل پنجم:شروع بکار
  • • تنظیمات اولیه
  • • تنظیمات همگانی
  • • استفاده از تاریخ شمسی
  • • تغییر محل ذخیره فایلهای آپلودی
  • • جلوگیری از حمله اسپم ها
  • • تغییر نام کاربری
  • فصل ششم :محیط کار
  • • کاربا بخش مدیریت پست
  • • ایجاد پست
  • • آشنایی با نوار ابزار
  • • آشنایی با پنل انتشار
  • • آشنایی با پنل برچسب ها
  • • آشنایی با پنل دسته ها
  • • آشنایی با تنظیمات دیگر
  • • ویرایش یک پست
  • • کاربا بخش مدیریت برچسب ها
  • • برچسب چیست ؟
  • • مدیریت برچسب ها
  • • کاربابخش دسته ها
  • • مدیریت دسته ها
  • • مدیریت چند رسانه ای ها
  • • درج محتوای جدید به کتابخانه
  • • مدیریت کتابخانه
  • • مدیریت پیوند ها
  • • اضافه کردن یک پیوند جدید
  • • ویرایش پیوند ها
  • • آشنایی با پیوند دسته ها
  • • مدیریت برگه ها
  • • دلایل استفاده از برگه ها
  • • اضافه کردن یک برگه
  • • مدیریت برگه ها
  • • مدیریت دیدگاهها
  • • آشنایی با بخش دیدگاهها
  • فصل هفتم :امکانات محیط وردپرس
  • • ابزارهای وبلاگ نویسی
  • • ارسال مطالب بصورت ایمیل
  • • ستون کناری
  • • منتشرکردن کارشما
  • • فیدها
  • • آدرس دهی برای مطالب شما
  • فصل هشتم:ویژگی های وردپرس نسخه ۳ به بعد
  • • ادغام با WordPress Mu
  • • نوع پست دلخواه یا Custom Post Type
  • • تغییرات در واسط کاری ثبت نام کاربران
  • • وردپرس ۳با پوسته پیش فرض متفاوت
  • • سرصفحه دلخواه
  • • تغییر پشت زمینه
  • • کوتاه سازی URL
  • • مدیریت منوی راهبری
  • • امکان ایجاد Template برای نویسندگان یا کاربران
  • • نوار مدیریت
  • • صفحه مدیریت آژاکسی
  • • پیوند داخلی
  • • پیشخوان شبکه جداگانه
  • • تگ Quit Press Templat
  • • قالب پست
  • • ظاهر جدید مدیریت
  • • بهبود در نحوه بروزرسانی
  • • نونما کردن مجدد ظاهر
  • • آپلود جدید برای رسانه ها
  • • نتیجه گیری
  • فصل نهم :چرا وردپرس
  • • پاسخ سریع به مشکلات امنیتی
  • • دوستی با SEO
  • • استفاده آسان
  • بخش سوم :طراحی قالب
  • فصل اول:ساخت قالب برای وردپرس
  • • آموزش ساخت قالب برای وردپرس
  • • ساختار قالب وردپرس
  • • مشخصات بلاگ
  • • توضیحات باگ
  • • حلقه
  • • عناوین پست ها
  • • مشخصات پست
  • • ساید بار
  • • فرم جستجو
  • • تقویم
  • • فوتر
  • • نحوه جداکردن فایل Index.php
  • بخش اول :cms چیست؟
  • فصل اول :سیستم مدیریت محتوا چیست؟.
  • فصل دوم :چرا شما یک cms لازم دارید؟
  • فصل سوم :یک cms چه امکاناتی دارد؟
  • فصل چهارم :کاربرد cms ها به ترتیب اهمیت محتوا
  • • محتوای متنی (Text content
  • • محتوای چند رسانه ای (Multi Media Content
  • • محتوای فایلی (File base content)
  • • Fronted
  • • Backend
  • فصل پنجم: شیوه های مرسوم در ذخیره سازی اطلاعات
  • • شیوه ذخیره سازی خام اطلاعات
  • • شیوه ذخیره سازی اطلاعات بصورت فایل های تغییر یافته یا کدشده
  • • شیوه ذخیره سازی اطلاعت در بانک اطلاعاتی
  • فصل ششم :مهمترین ویژگی های سیستم مدیریت محتوا
  • فصل هفتم :مزایای استفاده از نرم افزار سیستم مدیریت محتوا نسبت به طراحی سایت اختصاصی
  • فصل هشتم :انواع سیستم های مدیریت محتوا
  • • سیستم مدیریت محتوای سازمانی
  • • سیستم مدیریت محتوای مولفه ای
  • • سیستم مدیریت محتوای وب
  • فصل نهم :انواع سیستم های مدیریت محتوا به لحاظ نرم افزاری
  • • سیستم مدیریت محتوای صفحه محور(page base cms)
  • • سیستم مدیریت محتوای قابلیت محور(future base cms)
  • فصل دهم :آشنایی با خصوصیات سیستم های مدیریت محتوای معتبر
  • • ایجاد محتوا
  • • مدیریت محتوا
  • • انتشار و نمایش
  • • قراردادو دادوستد
  • فصل یازدهم :cms های اطلاعاتی
  • فصل دوازدهم :cms های اطلاعاتی معروف
  • • وردپرس wordpress
  • • سیستم مدیریت محتوای رادیانت cms Radiant
  • • سیلوراستریپ silver stripe
  • • جومولا Joomla
  • • تایپولایت TypoLight
  • • دروپال Drupal
  • • سیستم مدیریت محتوای ساده ساخت Made Simple Cms
  • بخش دوم :wordpress
  • فصل اول :نگاهی گذرا به وردپرس
  • • تاریخچه وردپرس
  • • آمارو ارقام
  • • وردپرس چیست؟
  • فصل دوم :طراحی سایت با وردپرس
  • • زمینه های طراحی و ساخت سایت با وردپرس
  • • امکانات وردپرس
  • فصل سوم:نصب محلی وردپرس
  • • نمایی از محیط نصب
  • • ابزار رایگان نصب وردپرس برروی کامپیوتر های ویندوزی
  • فصل چهارم:نحوه نصب وردپرس برروی سرورمحلی
  • فصل پنجم:شروع بکار
  • • تنظیمات اولیه
  • • تنظیمات همگانی
  • • استفاده از تاریخ شمسی
  • • تغییر محل ذخیره فایلهای آپلودی
  • • جلوگیری از حمله اسپم ها
  • • تغییر نام کاربری
  • فصل ششم :محیط کار
  • • کاربا بخش مدیریت پست
  • • ایجاد پست
  • • آشنایی با نوار ابزار
  • • آشنایی با پنل انتشار
  • • آشنایی با پنل برچسب ها
  • • آشنایی با پنل دسته ها
  • • آشنایی با تنظیمات دیگر
  • • ویرایش یک پست
  • • کاربا بخش مدیریت برچسب ها
  • • برچسب چیست ؟
  • • مدیریت برچسب ها
  • • کاربابخش دسته ها
  • • مدیریت دسته ها
  • • مدیریت چند رسانه ای ها
  • • درج محتوای جدید به کتابخانه
  • • مدیریت کتابخانه
  • • مدیریت پیوند ها
  • • اضافه کردن یک پیوند جدید
  • • ویرایش پیوند ها
  • • آشنایی با پیوند دسته ها
  • • مدیریت برگه ها
  • • دلایل استفاده از برگه ها
  • • اضافه کردن یک برگه
  • • مدیریت برگه ها
  • • مدیریت دیدگاهها
  • • آشنایی با بخش دیدگاهها
  • فصل هفتم :امکانات محیط وردپرس
  • • ابزارهای وبلاگ نویسی
  • • ارسال مطالب بصورت ایمیل
  • • ستون کناری
  • • منتشرکردن کارشما
  • • فیدها
  • • آدرس دهی برای مطالب شما
  • فصل هشتم:ویژگی های وردپرس نسخه ۳ به بعد
  • • ادغام با WordPress Mu
  • • نوع پست دلخواه یا Custom Post Type
  • • تغییرات در واسط کاری ثبت نام کاربران
  • • وردپرس ۳با پوسته پیش فرض متفاوت
  • • سرصفحه دلخواه
  • • تغییر پشت زمینه
  • • کوتاه سازی URL
  • • مدیریت منوی راهبری
  • • امکان ایجاد Template برای نویسندگان یا کاربران
  • • نوار مدیریت
  • • صفحه مدیریت آژاکسی
  • • پیوند داخلی
  • • پیشخوان شبکه جداگانه
  • • تگ Quit Press Templat
  • • قالب پست
  • • ظاهر جدید مدیریت
  • • بهبود در نحوه بروزرسانی
  • • نونما کردن مجدد ظاهر
  • • آپلود جدید برای رسانه ها
  • • نتیجه گیری
  • فصل نهم :چرا وردپرس
  • • پاسخ سریع به مشکلات امنیتی
  • • دوستی با SEO
  • • استفاده آسان
  • بخش سوم :طراحی قالب
  • فصل اول:ساخت قالب برای وردپرس
  • • آموزش ساخت قالب برای وردپرس
  • • ساختار قالب وردپرس
  • • مشخصات بلاگ
  • • توضیحات باگ
  • • حلقه
  • • عناوین پست ها
  • • مشخصات پست
  • • ساید بار
  • • فرم جستجو
  • • تقویم
  • • فوتر
  • • نحوه جداکردن فایل Index.php

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003)
تعداد صفحات: 124

 

 

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: مدیریت، پایان نامه، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه, دانلود پایان نامه سیستم مدیریت محتوا, دانلود پایان نامه سیستم مدیریت محتوا CMS, پایان نامه, پایان نامه CMS, پایان نامه سیستم مدیریت محتوا, پایان نامه سیستم مدیریت محتوا CMS, پایان نامه سیستم های مدیریت محتوا,
تاريخ : پنج شنبه 8 فروردين 1392 | |

دانلود پایان نامه برنامه ریزی احتیاجات مواد MRP



دانلود پایان نامه برنامه ریزی احتیاجات مواد MRP

چکیده مقاله : از مسئولیتهای مهم و اساسی در واحدهای صنعتی ، برنامه ریزی و کنترل موجودیها است. فعالیتها گرد آوری شده با عنوان کنترل موجودیها همواره مورد توجه خاص مدیریت ، بخش کنترل مواد و سفارشات و مهندسی صنایع است . سایر واحدهای صنعت نیز با توجه به اهداف و وظایفی که به عهده دارند هر یک به نوعی خاص ، سیستمهای برنامه ریزی و کنترل موجودیهای خود را با نظامها و استراتژی های مناسب هماهنگ کرده . در این میان وظیفه مسئولین و دست اندارکارن بخش کنترل تولید و موجودیها و مهندسی صنایع و مدیریت مواد و سفارشات آن است که با در نظر گرفتن اهداف و استراتژیهای کل سازمان و ضمن توجه به مجموعه عوامل و شرایط حاکم بر سازمان روشها و سیاستهایی را اتخاذ نموده و به اجرا در آورنده که دراقتصاد کل سازمان اثر مثبت داشته باشد . درشرایط امروزی صنعت با استفاده از سیستمهای پیشرفته تر تولید سیستمهای انعطاف پذیر ( FMS ) و تولید به هنگام ( JIT ) سعی می شود که سطح موجودی ها را در کارخانه پائین نگهدارند . با این حال هنوز سرمایه درگیر به صورت موجودی در بسیاری از شرکتها و کارخانه های تولید بسیار زیاد می باشد . علیرغم هزینه های مرتبط با نگهداری موجودیها ، داشتن موجودی در کارخانه امری غیر قابل اجتناب می باشد . مساله مهم این است که هزینه های روبرو شدن با کمبود کالا و مواد اولیه و قطعات یدکی ، مشکلات توقف تولید ، از دست رفتن فرصت فروش کالا وکسر شهرت سازمان را در برخواهد داشت . در مواردی ممکن است که ضرر و زیان های مورد بالا از هزینه نگهداری موجود بیشتر شود . هدف اصلی برنامه ریزی تولید موجودی این است که با تجزیه و تحلیل شرایط و هزینه ها ، مناسبترین سیاستهای را برای سفارش و نگهداری موجودی در کارخانه بگیرند . فعالیتهای برنامه ریزی تولید و کنترل موجودی ، همانگونه که از نامش معلوم است به دو بخش برنامه ریزی تولید و بخش کنترل موجودی قابل تجزیه است در بخش برنامه ریزی تولید ، برنامه ریزی سیاستها و شیوه های مناسب و اقتصادی برای تولید بهتر مشخص می گردد و دربخش کنترل موجودی نقش اجرا کننده و به کار گیرنده و نظارت روی موجودیها می باشد . امور برنامه ریزی و کنترل موجودیها باید با همکاری و تبادل نظر نزدیک با حسابداری صنعتی ، بخش فروش و بازار یابی ، امور تولید بخش خرید و تدارکات و انبارها و به بررسی شرایط و تدوین سیاستها و نظام تولید و موجودی خود می پردازند. سیستم برنامه ریزی مواد یک سستم اطلاعاتی برای هماهنگی برنامه های تفضیلی در سیستمهای تولید چند مرحله ای می باشد در این سیستم قطعات و مواد با توجه به محصول نهایی برنامه ریزی می شوند یا به عبارتی وابسته به محصول نهایی می باشند . در سیستم برنامه ریزی مواد ابتدا محصول نهایی را در نظر می گیریم ، سپس آن را به اجراء تشکیل دهنده اش تجزیه می کنیم و آنگاه با توجه به زمان احتیاج به هر یک از مواد و قطعات برنامه ریزی های لازم را انجام می دهیم . این سیستم به ما کمک می کند تا بتوانیم فعالیتهای مربوط به تدارک قطعات و مواد را مشخص و زمان انجام آنها را در طول برنامه تعیین کنیم . در این سیستم اجزاء تشکیل دهنده محصول شناسائی شده میزان هر یک از اجزاء تعیین و طول زمان لازم برای تهیه آنها موعد مقرر مشخص می شود یک سیستم (MRP) اساساً برای پاسخ به این سئوال طراحی می گردد که برای رسیدن به مقاد یر پیش بینی نشده در برنامه سالانه تولید ( MPS ) چه کالایی ، به چه مقدار و در چه زمانی باید خریداری یا ساخته شوند ؟

فهرست:

مقدمه

فصل اول

 

 

  • تاریخخه برنامه ریزی احتیاجات
  • اهداف مطالعاتی
  • حدود مطالعاتی
  • فصل دوم
  • مفاهیم MRP
  • تعریف MRP و جایکاه آن
  • نتیجه گیری از اهداف MRP
  • عملکرد MRP
  • طراحی MPS
  • فهرست مواد اولیه قطعات ( BOM)
  • فهرست موجودی انبار
  • دیدگاههای MRP
  • ورودیها و خروجیهای MRP
  • محاسن و محدویتهای MRP
  • عوامل برنامه ریزی مؤثر MRP
  • فاصله زمانی تحویل
  • ذخیره اطمینان در MRP
  • سیاست سفارشدهی در MRP
  • فصل سوم
  • ارتباط MRP با MRPII و JIT
  • رابطه MRP و MRPII
  • توسعه MRP به MRPII
  • اصول و اهداف سیستم MRPII
  • MRP مدار بسته در سیستمهای MRPII
  • بخشهای وظیفه ای MRPII در مقایسه با MRP
  • کنترل سطوح کارگاهی
  • مالی و حسابداری
  • خرید
  • بازاریابی
  • مهندسی
  • توزیع
  • محدودیتهای سیستم MRPII در مقایسه با سیستم MRP
  • اجزاء سیستمهای MRPII
  • MRP و JIT
  • سیستمهای تولید به موقع (justintime)
  • سیستمهای MRP
  • سیستم بیاده سازی
  • ارزیابی عملکردهای مدیریت
  • مقدمه
  • تقویت کار
  • TQM
  • JIT TQM
  • WCM
  • تکنولوژی تولید بهینه شده روش OPT
  • فصل چهارم
  • مکانیزم MRP
  • محاسبات MRP
  • الگوریتم محاسبات MRP
  • ساختار چند سطحی عمودی و افقی
  • تبدیل تقاضای ناخالص به خالص
  • انتقال دادن پیش زمان تولید
  • نمودار MRP
  • پریود های زمانی Time Buckets
  • هماهنگی زمانیعلامت گذاری پایین ترین سطح BOM
  • تعیین اندازه دسته های تولیدی (Lot sizing)
  • اندازه دسته ثابت
  • روش دسته به دسته
  • روش حداقل هزینه بر واحد
  • روش حداقل هزینه کل
  • بالانس کردن قطعه پریود
  • روش period order quantity
  • ذخیره احتیاطی و زمان احتیاطی
  • Firm planned orders
  • PEGGING
  • MRP در برابر نقطه سفارش
  • کنترل تولید با حلقه بسته Closed loop manu facturing control
  • کاربرد MRP در برنامه ریزی تولید
  • فصل پنجم
  • نتیجه کیری وجمع بندی
  • تعاریف و اصطلاحات
  • فهرست منابع

...

فرمت فایل: PDF و DOC
تعداد صفحات: 113

 

 

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: صنعت، مدیریت، پایان نامه، ،
:: برچسب‌ها: برنامه ریزی احتیاجات مواد, برنامه ریزی احتیاجات مواد mrp, دانلود پایان نامه, دانلود پایان نامه برنامه ریزی احتیاجات مواد mrp, پایان نامه, پایان نامه برنامه ریزی احتیاجات مواد mrp,
تاريخ : چهار شنبه 7 فروردين 1392 | |

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی



دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

بررسی تاثیر اتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران استانداری و حوزه ستادی

چکیده مقاله : مادرعصری زندگی می کنیم که عصرشگفت انگیز دانش و اطلاعات ، عصرشتاب غیرقابل باور فناوری و خلاقیت است .با عمومیت یافتن سریع دسترسی به کامپیوتر ها و تکنولوژی اطلاعاتی و رسانه های پیشرفته هیچ کشوری نمی تواند اقتصاد قرن بیست و یکمی را بدون زیرساخت الکترونیکی قرن بیست و یکمی اداره کند.یکی از فاکتورهای مهم در تصمیم گیری مدیران اطلاعات است .داشتن اطلاعات دقیق ، صحیح ،‌بهنگام باعث بالا رفتن سرعت تصمیم گیری شده و جلوی اتخاذ بسیاری از تصمیمات نادرست را خواهد گرفت. طی سالیان اخیر موج استفاده و بهره گیری از سیستمهای اتوماسیون اداری کشور مارافراگرفته است وبسیاری از سازمانها ، تمایل زیادی برای بهره گیری و استفاده از این سیستمها از خود نشان می دهند و حاضرند مبالغ کلانی را جهت استقرار و بکارگیری این سیستمها صرف نمایند اما باید بررسی نمود که چنین سیستمها ی اطلاعاتی تاچه اندازه توانسته به مدیران سازمانها در بهبود تصمیم گیری کمک نماید وآیا توانسته چنین سیستمهایی انتظارات مدیران را در تصمیم گیری ها براورده نماید .

 

هدف اصلی ازاین تحقیق بررسی اثرات سیستم اتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران می باشد و شامل اهداف فرعی مانند شناسایی یک سیستم اتوماسیون جامع اداری مناسب جهت اطلاع رسانی به مدیران، بررسی و تجزیه و تحلیل آثارونتایج حاصل از سیستم اتوماسیون اداری برتصمیم گیری مدیران، بررسی و شناسایی عوامل موثر بر موفقیت سیستم اتوماسیون اداری از نظر تامین اطلاعات مناسب نظیر صحت،دقت،بهنگام بودن و اقتصادی بودن، بررسی اثرات اتوماسیون اداری بربهبود فرآیند تصمیم گیری مدیران، ارائه راهکار برای بهبود عملکرد سیستم اتوماسیون جهت بهره برداری می باشد. سیستم اتوماسیون اداری که با مشخصه هایی مانند تعدادنامه ها ی صادره ، تعداد نامه ها ی وارده ،ادراک ، ساعات استفاده به عنوان متغیرمستقل و بهبود تصمیم گیری مدیران با مشخصه هایی مانند صحت،دقت،اقتصادی بودن،به هنگام بودن به عنوان متغیروابسته مطرح می باشد. روش تحقیق علی – مقایسه ای می باشد .ونتایج حاصل از تحقیق نشان داد که سیستم اتوماسیون بر افزایش صحت تصمیم گیری مدیران تاثیر مثبت دارد . سیستم اتوماسیون بر افزایش دقت تصمیم گیری مدیران تاثیر مثبت دارد . سیستم اتوماسیون بر بهنگام بودن تصمیم گیری مدیران تاثیر مثبت دارد . سیستم اتوماسیون بر اقتصادی بودن تصمیم گیری مدیران تاثیر دارد.و شواهدی بررد فرضیهای چهارگانه مذکور وجود نداشت.

پیشنهاد می گردد مبانی مفهومی اتوماسیون اداری ، در فراگیر ترین شکل خود در ادارات دولتی و در یک قالب مبتنی بر توسعه فرهنگ سازمانی ، به کارکنان آموزش داده شود .و با توجه به سیاستهای کلی دولت در زمینه ایجاد دولت الکترونیک و اتوماسیون اداری که به آن پرداخته شده است برای تحقیق وسیع در سطح ملی در این زمینه ، آماتور از تیم محقق متخصص دارای امکانات تحققاتی وسیع و اساتید مجرب دانشگاه یا همکاری شرکت های متخصص اتوماسیون اداری استفاده شود.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003)
تعداد صفحات: 106

 

 

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: مدیریت، پایان نامه، ،
:: برچسب‌ها: بررسی تاثیر اتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران استانداری و حوزه ستادی, دانلود پایان نامه, دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی, پایان نامه, پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی,
تاريخ : جمعه 2 فروردين 1392 | |

دانلود گزارش کارآموزی در ایران خودرو واحد کنترل کبفیت



دانلود گزارش کارآموزی در ایران خودرو واحد کنترل کبفیت

شرح مختصر : سیستم ممیزی و ارزیابی محصول باید به عنوان نماینده مشتری در شرکت قادر به اندازه گیری نوسانات و تغییرات سطح کیفی محصول و اعلام سریع آن به منظور اتخاذ تصمیمات مناسب باشد. به منظور تعیین سطح کیفیت محصول و اندازه گیری آن از سیستم های هدفگذاری کیفی استفاده می شود. در سیستم های هدفگذاری معمولا با توجه به چندین پارامتر از جمله اهمیت محصول ، قیمت محصول ، اهداف استراژیک شرکت و … برای هر محصول یک هدف کیفی تعیین می گردد و برنامه های کیفیت در راستای دستیابی به این اهداف طرحریزی می شود. سیستم ممیزی در هر گام از زمان باید قادر به محاسبه پارامترهای مهمی چون فاصله از هدف، عوامل اصلی انحراف از هدف ، عوامل اصلی بهبود یا افت کیفیت و بسیاری نتایج و محاسبات پردازش شده دیگر باشد. و درصورتیکه سطح کیفیت خودرو از حد خاصی کمتر شد هشدارهای لازم را اعلام نماید. بدین منظور هرگاه که فاصله از هدف به حد خاصی می رسد به صورت خودکار و توسط سیستم با پردازش اطلاعات مربوط به ایرادات عوامل اصلی انحراف از هدف تعیین و با ارسال هشدار کیفی به متوالیان مربوط اعلام می گردد. مدیریت ارشد شرکت با استفاده از سیستم اطلاعات مدیریت MIS شرکت از وضعیت کیفی محصولات مختلف در هر لحظه از زمان با خبر می شود و در صورت مشاهده تغییرات محسوس قادر به اجرای عملیات بازدارنده مناسب می باشد.

فهرست :

  • پیشگفتار
  • تاریخچه تاسیس ایران خودرو
  • کنترل کیفی
  • سیستم واکنش سریع
  • دستورالعملهای اجرایی ارزشیابی بدنه
  • دستورالعملهای اجرایی ارزشیابی محصول در بدنه سازی
  • دستورالعملهای فنی اندازه گیری با شابلونها
  • دستورالعملهای اجرایی آریت وضعیت ابعادی نواحی خاص باشابلونها
  • دستور العمل اجرایی و ارزیابی و آدیت سیلر
  • دستورالعمل فنی ارزیابی و کنترل و کنترل نقطه جوشها و جوش
  • برخی از کدهای ایرادات در سالن بدنه سازی
  • خط تولید پژو ۲۰۶ در سالن بدنه سازی
  • سالن برش و پرس
  • سالن رنگ
  • سالن تکمیل کاری

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003)
تعداد صفحات: 68

 

 

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: گزارش کارآموزی، صنعت، مدیریت، مکانیک، ،
:: برچسب‌ها: ایران خودرو واحد کنترل کبفیت, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی در ایران خودرو, دانلود گزارش کارآموزی در ایران خودرو واحد کنترل کبفیت, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی در ایران خودرو,
تاريخ : پنج شنبه 1 فروردين 1392 | |